Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace metodiky Projektového managementu na projektu v podniku
Salaj, Tomáš ; Vyhňák, Miroslav (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší projekt výstavby parkovacího domu s komerčními prostory Rychtářka v Plzni, jenž je realizován formou spolupráce veřejného a soukromého sektoru. Zabývá se efektivní aplikací metod projektového managementu z hlediska generálního dodavatele projektu, společnosti Hermosa Parking Plzeň, a.s. Poznatky získané v teoretické části práce jsou v praktickém úkolu využity pro návrh metodiky řízení výše uvedeného výstavbového projektu. Výstupem celé práce je metodika projektového managementu, jenž má zajistit optimální řešení konkrétního složitě strukturovaného procesu vedoucího k realizaci parkovacího domu Rychtářka s respektováním všech specifických charakteristik výstavby jako projektu.
Návrh komunikačního plánu
Kahounová, Barbora ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou komunikačního plánu Pavilonu Anthropos. V úvodu práce je vymezena problematika a použité metody. V první části, která je teoretická, jsou definovány základní pojmy a nástroje komunikace. Ve druhé části práce je představen Pavilon Anthropos a analýza jeho plánovaných výstav v roce 2010. Na základě zjištěných poznatků jsou stanoveny konkrétní aktivity pro propagaci jednotlivých výstav i stálé expozice. Dále práce obsahuje vypracování návrhu nového grafického designu webových stránek. V závěru práce jsou poznatky shrnuty.
Návrh komunikačního plánu společnosti Podlahářství Borovička
Laichman, Václav ; Šmakalová, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního plánu společnosti Podlahářství Borovička a následně podáním návrhu na jeho vylepšení. První část vymezuje a definuje teoretické poznatky, které jsou použity pro analytickou i návrhovou část práce. Druhá část se zaměřuje na samotnou firmu Podlahářsví Borovička a na analýzu současného komunikačního mixu firmy. Dále je zpracován návrh na zlepšení komunikačního plánu a závěrem jsou poznatky z této práce shrnuty.
Komunikační plán základní školy
Dostálová, Renata ; Nováková, Vlasta (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním komunikačního plánu vybrané základní školy. Součástí komunikačního plánu je analýza současného stavu včetně zhodnocení slabých a silných stránek, příležitostí a hrozeb organizace. Na základě analýzy je určena cílová skupina a navržen komunikační plán, jeho načasování a rozpočet.
Marketingová komunikace vybraného sportovního klubu skrze sociální sítě
Hrdlička, Michal ; Štědroň, Jakub (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Marketingová komunikace vybraného sportovního klubu skrze sociální sítě Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace na sociálních sítích hokejového klubu SKLH Žďár nad Sázavou vytvořit komunikační plán pro sezonu 2022/2023. Tento plán povede ke správnému využití sociálních sítí, ale také k rozšíření obsahu a větší aktivaci partnerů. Metody: Pro zhodnocení současného stavu marketingové komunikace na sociálních sítích byly využity metody kvalitativního charakteru. Konkrétněji roční analýza sociálních sítí, polo strukturovaný rozhovor se správcem sociálních sítí a analýzy poskytnutých statistik ze sociálních sítí. Výsledky: Výsledkem této diplomové práce je komunikační plán skrze sociální sítě hokejového klubu SKLH Žďár nad Sázavou pro sezonu 2022/2023. Nově vytvořený komunikační plán je zaměřen jak na nízkou finanční nákladnost, jelikož hokejový klub do marketingové komunikace na sociálních sítích dává minimální finanční částky, tak především na hlavní chyby, které klub v současné chvíli na sociálních sítích dělá (nerozlišuje příspěvky na Facebooku a Instagramu, monotónní obsah, nulové zapojení partnerů klubu, absence komunikace v letním období a nepoužívání hashtagu na sociální síti Instagram). V komunikačním plánu jsou popsány...
Marketingová komunikace HC Talent Plzeň
Pašková, Barbora ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace HC Talent Plzeň Cíle: Cílem bakalářské práce je na základě analýzy současné marketingové komunikace s fanoušky házenkářského klubu Talent Plzeň navrhnout nová opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace klubu. Dílčím úkolem práce je na základě provedených rozhovorů a zjištěných informací vymezení předností a nedostatků v marketingové komunikaci klubu. Metody: V této bakalářské práci jsou využity metody kvalitativního charakteru. Mezi využívané metody patří analýza příslušných dokumentů, billboardů, plakátů, webových stránek atd., pozorování a polo strukturované rozhovory s jedním ze spolumajitelů a manažerem klubu a vybranými diváky utkání. Výsledky: Analýza současné marketingové komunikace s fanoušky HC Talent Plzeň odhalila určité přednosti a nedostatky, na základě kterých je vytvořen návrh marketingové komunikace pro sezónu 2015/2016. Výsledkem práce je návrh vycházející z reálných možností klubu, aktuálních trendů v moderním sportovním marketingu a dění ve společnosti. Klíčová slova: marketing, komunikační plán, komunikační mix, házená
Marketingová komunikace sportovního klubu SKLH Žďár nad Sázavou
Hrdlička, Michal ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace sportovního klubu SKLH Žďár nad Sázavou Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace hokejového klubu SKLH Žďár nad Sázavou navrhnout plán marketingové komunikace, který by vedl ke zlepšení marketingové komunikace klubu. Dílčím úkolem je zhodnocení aktuální marketingové komunikace. Metody: Pro zhodnocení současné marketingové komunikace byly využity metody kvalitativního charakteru. Konkrétně analýza dokumentů, sociálních sítí a webových stránek, pozorování a strukturovaný rozhovor se sportovním manažerem klubu. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace SKLH Žďár nad Sázavou pro sezónu 2020/2021. Klub od sezóny 2020/2021 bude mít definovanou cílovou skupinu a také své cíle na tuto sezónu. Ke komunikaci s fanoušky bude využívat především sociální sítě a webové stránky. Oblasti, na které se klub bude soustředit v nadcházející sezóně, jsou majoritně PR a podpora prodeje. Celý návrh byl vypracován tak, aby klubu nevznikly žádné nové finanční náklady. Klíčová slova: marketingová komunikace, komunikační plán, sociální sítě, lední hokej
Marketingová komunikace vybrané amatérské tenisové ligy
Sochorová, Nikola ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingová komunikace amatérské tenisové ligy Babolat ATTour Cíl: Cílem diplomové práce je zjistit a zhodnotit současný stav marketingové komunikace amatérské tenisové ligy Babolat ATTour. Na základě získaných informací je cílem vytvořit efektivní marketingovou komunikaci obohacenou novými nápady, která bude moci být využita tenisovou ligou Babolat ATTour pro zvýšení povědomosti a nových potencionálních členů. Metody: Práce bude kombinovat kvantitativní a kvalitativní výzkum. Využita bude analýza dokumentů tenisové ligy. Ve kvantitativním výzkumu bude využité elektronické a písemné dotazování. Kvalitativní výzkum bude využit metodou hloubkové rozhovoru ve formě polostrukturovaného rozhovoru. Získané informace budou zpracovány pomocí analýzy dat a budou sloužit podkladem pro vytvoření návrhu marketingové komunikace. Výsledky: Výsledkem diplomové práce je návrh marketingové komunikace tenisové amatérské ligy Babolat ATTour, který byl vytvořen na základě získaných dat o marketingové komunikaci, kterou provozuje liga v současné době. Klíčová slova: komunikační mix, propagace, komunikační plán, tenis
Marketing communication plan of Firma s.r.o. for the year 2018
Subovicsová, Monika ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Iván, Tamás (oponent)
Předmětem diplomové práce je zvolení komunikační strategie společnosti Firma s.r.o. Cílem práce je vytvoření marketingového komunikačního plánu společnosti pro rok 2018. Práce je rozdělena do pěti kapitol, které jsou následně členěny na podkapitoly. První kapitola je věnována teoretickému vymezení marketingové komunikace a komunikačního procesu s představením jednotlivých komunikačních kanálů. V další části je charakterizován proces plánování marketingové komunikace a v rámci toho kreativní a mediální plánování. Ve třetí kapitole je představena společnost Firma s.r.o. a je analyzována současná pozice společnosti na trhu. Následující kapitola analyzuje marketingovou činnost hlavních konkurentů a partnerů společnosti na základě samostatného a kvalitativního výzkumu. V závěrečné kapitole je sestaven marketingový komunikační plán společnosti, který vychází ze zjištěných skutečností popsaných v předešlých kapitolách.
Marketingová komunikace HC Talent Plzeň
Pašková, Barbora ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace HC Talent Plzeň Cíle: Cílem bakalářské práce je na základě analýzy současné marketingové komunikace s fanoušky házenkářského klubu Talent Plzeň navrhnout nová opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace klubu. Dílčím úkolem práce je na základě provedených rozhovorů a zjištěných informací vymezení předností a nedostatků v marketingové komunikaci klubu. Metody: V této bakalářské práci jsou využity metody kvalitativního charakteru. Mezi využívané metody patří analýza příslušných dokumentů, billboardů, plakátů, webových stránek atd., pozorování a polo strukturované rozhovory s jedním ze spolumajitelů a manažerem klubu a vybranými diváky utkání. Výsledky: Analýza současné marketingové komunikace s fanoušky HC Talent Plzeň odhalila určité přednosti a nedostatky, na základě kterých je vytvořen návrh marketingové komunikace pro sezónu 2015/2016. Výsledkem práce je návrh vycházející z reálných možností klubu, aktuálních trendů v moderním sportovním marketingu a dění ve společnosti. Klíčová slova: marketing, komunikační plán, komunikační mix, házená

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.